Tracking

Tracking er fundamentet for at kunne arbejde datadrevet med en digital tilstedeværelse og afgørende for at kunne optimere en marketing indsats i dag, som er cross-channel.

I Hybrid er vi specialister indenfor tracking på tværs af kanaler og integrationer, der giver de optimale forudsætninger for at kunne løfte en marketing indsats. Koblingen mellem kode, triggers og data er en kompleks disciplin, som kræver en full-stack tilgang og indsigt i nutidens og morgendagens teknologier. Det har vi i Hybrid.

I alle vores webløsninger indtænker vi tracking i fundamentet, hvilket fra dag 1 giver en mere præcis indsigt i overall performance og hvor, der er plads til forbedringer. Kort sagt ser vi videre end design og UX i vores webløsninger, vi ser hvordan webløsningen spiller ind i hele det tekniske miljø som jeres virksomhed lever i. 

I Hybrid er vi eksperter i alle førende tracking- og dataanalyse softwares der findes på markedet, bl.a.: 

  • Google Analytics 360 suiten
  • Facebook Pixels, Eventmanager & Insights
  • Google Tag Manager
  • Tealium
  • Segment
  • Apsis CMP
  • Mixpanel
  • Hotjar

Ved at tracke brugere på tværs af touchpoints kan vi indsamle data omkring, deres adfærd i de situationer, hvor de er i kontakt med jeres virksomhed. Det giver den digitale marketing indsats mulighed for at lade platformene arbejde bedst med jeres betalte indsats, og dermed optimere jeres samlede ROI i jeres marketing indsats. 

Webtracking af mikro- og makro konverteringer på tværs af platforme

CDP: Centralisering og konsolidering af datapoints om kundeadfærd

Cookie-less tracking, people/pixel baseret tracking

Avanceret Tag Management & intelligente datalayers

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tommy Arildslund, CTO & Senior Specialist