Integrationer
Vi bygger, opsætter og sikrer integrationer mellem platforme med API'er, webhooks og connectors, der sikre både processer og leverance af dataflows- arkitekturer og infrastrukturer.
Forbind jeres data
Vi hjælper virksomheder med at forbinde, synkronisere, struturere og centralisere data på tværs af platforme. Uanset om datakilden hedder CRM, ERP, Datawarehouse, marketing værktøj, website eller noget sjette, kan vi hjælpe med at skabe et solidt og skalérbart setup, som matcher jeres behov nu og som er gearet til fremtiden. Selvom Hybrid er nyt som hus, har vores udviklere +10 års erfaring med at bygge custom connectors, integrere mod API'er og bygge webservices.
Vi løfter alle størrelser af opgaver og hjælper vores kunder sikkert igennem processen, uanset om projektet er af mindre karakter, eller en større - feks. digitalisering af virksomhedens processer, eller I ønsker en integration på tværs af flere digitale marketing værktøjer og indsatser.
+10 år
erfaring med integrationsprojekter
+10
backend teknologier i vores tech stack
+55
projekter med data- og integration mellem platforme
Opsætning/konfigurationer af integrationer mellem platforme
Udvikling af REST API'er og webservices
Udvikling af custom integrationer/connectors
CDP & PIM implementering
Skalérbare applikations-integrationer
Hub & Spoke integrationer
Ud fra Hub and Spoke tilgangen bygger vi centrale data-hubs, som samler, merger og aggregerer data fra flere datakilder. Her vil projektet typisk være i form af CDP'er (customer data platforms) eller PIM-systemer (product informaition management).
Der er klare fordele ved at anvende Hub & spoke og datacentralisering - både ift. skaléring og udvidelse af setups med flere kilder, vedligeholdelse af API'er/connectors, samt effektivitet af dataflows på tværs.
Point-to-point integrationer
Vi udvikler, opsætter og drifter også direkte integrationer mellem platforme. Afhængigt af det specifikke setup og den enkelte situation, kan point-to-point integrationer også give mening. Det er primært idéelt for virksomheder der endnu ikke er digitalt modne endnu til at arbejde med centralisering af data, men højere grad vil få større udbytte på kort bane med at automatisere og synkronisere data mellem platforme.